ZVPot za končne kupce (uporabnike, naročnike)
Predogled
1. Splošni pogoji poslovanja
2. Pogodbeni stranki
3. Pogodba
4. Varovanje podatkov
5. Odpoved pogodbe
6. Cenik in stroški dostave
7. Dostava
8. Plačilo
9. Lastništvo izdelkov
10. Garancija
1. Splošni pogoji poslovanja
Spletna trgovina Onlinezoo e.u deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
2. Pogodbeni stranki
Pogodbeno razmerje bo sklenjeno med vami - kupcem in prodajalcem
Onlinezoo e.U
Witzelsbergergasse 20
(vhod iz Schweglerstraße 56)
1150 Wien/Dunaj
Avstrija
Fax: +43/1/2533033-4355
HRB Wien FN 300784f
USt.-IdNr.: ATU63741829
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno Sodišče na Dunaju, Avstrija.
Za dodatna vprašanja, pomoč in reklamacije v slovenskem jeziku, lahko z nami stopite v stik preko elektronske pošte: info@onlinezoo.si
3. Pogodba
4. Varovanje podatkov
Ščitimo zasebnost uporabnikov - kupcev in podatke uporabljamo v skladu z veljavno zakonodajo in pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Kupec z registracijo v spletno prodajalno ali z oddajo naročila, dovoli uporabo podatkov za statistične namene in pošiljanje elektronskih sporočil. S kupcem stopimo v stik preko sredstev za komuniciranje na daljavo le v primeru, da je to nujno za izvedbo naročila in če temu kupec izrecno ne nasprotuje.
Lastnik strani sledi uporabi spletnega mesta. Ti podatki ne omogočajo vpogleda v osebne podatke uporabnikov - kupcev. Uporabljajo se zgolj z namero izboljšanja uporabe spletne trgovine. Uporabnik - kupec je dolžan skrbeti za pravilnost in točnost podatkov, ki nam jih posreduje. Odgovoren je tudi za vse dejavnosti, opravljene z uporabo njegovega uporabniškega računa. V primeru nepooblaščene uporabe, ali utemeljenega suma, da je do tega prišlo, mora uporabnik o tem takoj obvestiti lastnika spletne prodajalne preko elektronske pošte. Uporabnik se zaveže, da bo spletno mesto www.onlinezoo.si uporabljal v skladu s temi pogoji in zagotavljal tajnost gesla.
Uporabnik - kupec z izvedeno registracijo dovoljuje uporabo in zbiranje osebnih podatkov, ki jih vnese. Ti podatki so namenjeni poslovanju in jih ne posredujemo v druge namene ali tretji osebi. Podatke hranimo v računalniku, ki je zaščiten z gesli. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za odtujitev podatkov.
5. Odpoved pogodbe
Za izpolnitev odpovedi pogodbe zadošča, da nam jasno izjavo od odstopa pogodbe pošljete pred potekom roka, ki je naveden, t. j. 14 dni od prevzema blaga.
Peter Schneider
Witzelsbergergasse 20/11
1150 Dunaj/Wien
Austria
Tel. 0043/1/990 2848
Če odstopite od pogodbe, vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od pogodbe, vrnili plačilo, ki smo ga prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki bi nastali, ker ste izbrali drugačno vrsto dostave od najcenejše, standardne, ki jo ponujamo mi). Za vračilo kupnine uporabljamo isto plačilno sredstvo, kot ste ga uporabili vi pri prvotni transakciji, razen, če bi bilo z vami izrecno drugače dogovorjeno, v nobenem primeru pa vam za to ne bomo zaračunali dodatnih stroškov. Vračilo plačila lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali. Blago nam morate vrniti ali izročiti takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Rok je izpolnjen, če blago pošljete nazaj pred iztekom roka štirinajstih dni. Neposredne stroške vračila blaga nosite sami.
6. Cene in stroški dostave
6.1 Vse cene izdelkov, ki so navedene na straneh spletne trgovine že vključujejo zakonsko predpisan DDV.
6.2 Stroški pošiljanja so odvisni od količine naročenega blaga, teže, velikosti in načina pošiljanja in vam bodo natančno prikazani, preden oddate zavezujoče naročilo. Pregled najdete na strani za pošiljanje. Montaža ali namestitev ni vključena v ceno.
6.3 Stroške vračila blaga plača kupec. Če je po vračilu, stanje na računu manjše od minimalnega zneska, ki velja za brezplačno dostavo, bomo zaračunali stroške dostave.
6.4 V primeru dostave zunaj EU krije kupec vse uvozne in izvozne dajatve ter vse carinske pristojbine ter druge dajatve.
7. Dostava in pošiljanje
Če ni navedeno drugače, pošiljamo preko GLS. (V države, ki niso članice EU, po pošti, če je zaradi izvoznih / uvoznih pristojbin) za vas ceneje.
8. Plačilo
8.2 Če kot način plačila izberete plačl+ilo po predračunu, vam bomo v potrditvi naročila posredovali naše bančne podatke in blago dostavili po prejemu plačila.
8.4 Pravico do zadržanja lahko uveljavite le, če terjatve izhajajo iz istega pogodbenega razmerja.
Za pravočasnost plačila je odločilen datum prejema na enega od naših računov.
9. Lastništvo izdelkov, pravice in reševanje sporov
10. Garancija
Pravila sodelovanja za registrirane poslovne partnerje - trgovce, naročnike (B2B)
Predogled
1. Splošni pogoji poslovanja
2. Pogodbeni stranki
3. Pogodba o poslovnem sodelovanju
4. Varovanje podatkov
5. Odpoved pogodbe
6. Cene in stroški dostave
7. Dostava
8. Plačilo
9. Lastništvo izdelkov
10. Garancija
1. Splošni pogoji poslovanja
Spletna trgovina Onlinezoo e.u sodeluje s poslovnimi partnerji - naročniki v skladu s pravili mednarodnega poslovanja B2B.
2. Pogodbeni stranki
Pogodbeno razmerje bo sklenjeno med poslovnim partnerjem - naročnikom in ponudnikom
Onlinezoo e.U
Witzelsbergergasse 20
(vhod iz Schweglerstraße 56)
1150 Wien/Dunaj
Avstrija
Fax: +43/1/2533033-4355
HRB Wien FN 300784f
USt.-IdNr.: ATU63741829
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno Sodišče na Dunaju, Avstrija.
Za dodatna vprašanja, pomoč in reklamacije v slovenskem jeziku smo vam na voljo preko E-mail info@onlinezoo.si
3. Pogodba o poslovnem sodelovanju
Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini Onlinezoo e.u lahko poslovni partner - naročnik naroči vse dni v letu, 24 ur na dan. V primeru, da v nekem obdobju, iz kakršnih koli razlogov, naročanje in dostava ne bi bila mogoča, bodo poslovni partnerji - naročniki o tem obveščeni na naših spletnih straneh ali preko elektronske pošte. Ponudbe na spletni strani in cene veljajo do odprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen ali morebitnih napak.
Poslovni partner - naročnik z oddajo naročila sklene pogodbo o poslovnem sodelovanju in prejme preko elektronske pošte predračun za plačilo izdelkov. Rok plačila predračuna je 8 dni. Po preteku roka plačila bo naročnik ponovno pozvan k plačilu preko elektronske pošte. Če plačilo ne bo opravljeno, si ponudnik pridržuje pravico do obračuna nastalih stroškov. V primeru nejasnosti v zvezi z naročilom, si pridržujemo pravico do vzpostavitve kontakta s poslovnim partnerjem - naročnikom preko telefona ali elektronske pošte.
4. Varovanje podatkov
Ponudnik Onlinezoo E.u varuje zasebnost poslovnih partnerjev - naročnikov in podatke uporablja v smislu dobrih poslovnih odnosov. Poslovni partner - naročnik z registracijo v spletno prodajalno ali z oddajo naročila, dovoli uporabo podatkov za statistične namene in pošiljanje elektronskih sporočil. S poslovnim partnerjem - naročnikom stopimo v stik preko sredstev za komuniciranje na daljavo le v primeru, da je to nujno za izvedbo naročila in če temu naročnik izrecno ne nasprotuje.
Ponudnik Onlinezoo E.u sledi uporabi spletnega mesta. Ti podatki ne omogočajo vpogleda v podatke poslovnih partnerjev - naročnikov. Uporablja se jih zgolj za izboljšanja uporabe spletne trgovine. Poslovni partner - naročnik je dolžan skrbeti za pravilnost in točnost podatkov, ki nam jih posreduje. Odgovoren je za vse aktivnosti, opravljene z uporabo njegovega uporabniškega računa. V primeru nepooblaščene uporabe ali utemeljenega suma, da je do tega prišlo, mora poslovni partner - naročnik o tem takoj obvestiti lastnika spletne prodajalne Onlinezoo E.u preko e-poštnega sporočila.
Poslovni partner - naročnik se zaveže, da bo spletno mesto www.onlinezoo.si uporabljal v skladu z navedenimi pogoji poslovanja in zagotavljal tajnost uporabniškega gesla. Z registracijo v spletno trgovino Onlinezoo E.u poslovni partner - naročnik dovoljuje uporabo in zbiranje podatkov, ki so namenjeni poslovanju ponudnika in jih ne uporabljamo v druge namene in jih ne posredujemo tretji osebi. Podatke hranimo v računalniku, ki je zaščiten z gesli. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za odtujitev podatkov.
5. Odpoved pogodbe
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, ki stopi v veljavo takoj po poslanem naročilu poslovnega partnerja - naročnika.
6. Cene in stroški dostave
6.1 Prikazane cene na straneh izdelkov so brez DDV.
6.2 Stroški pošiljanja so odvisni od količine naročenega blaga, teže, velikosti in načina pošiljanja in vam bodo natančno prikazana, preden oddate zavezujoče naročilo. Pregled najdete na strani za pošiljanje. Montaža ali namestitev ni vključena v ceno. Pravilo brezplačne dostave ne velja za trgovce.
7. Dostava
Če ni navedeno drugače, pošiljamo preko GLS. (V države, ki niso članice EU, po pošti, če je zaradi izvoznih / uvoznih pristojbin) za vas ceneje.
8. Plačilo
Plačilo računa lahko poslovni partnerji - trgovci opravijo na sledeče načina:
- plačilo po predračunu
- plačilo s kreditnimi karticami (Visa, MasterCard)
Izdelki bodo odposlani na naslov poslovnega partnerja - trgovca v roku treh delovnih dni po prejetem celotnem plačilu računa, razen v času božično novoletnih praznikov. Naveden rok odpreme izdelkov ne velja za izdelke, pri katerih je v opisu izdelkov navedeno drugače. Če iz kateregakoli razloga kakšnega od izdelkov ne bo mogoče dobaviti v roku, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte.
Za reševanje sporov je pristojno Sodišče na Dunaju.
9. Lastništvo izdelkov
Izdelki so do dokončnega plačila računa v lasti prodajalca Onlinezoo E.u.
10. Garancija
Garancijo izdelkov zagotavljamo v skladu s predpisi in zakoni, ki veljajo za B2B.