Garancija in garancijska doba
Garancija in garancijska doba
Za stranke obstaja zakonsko določena garancija v smislu Zakona o varstvu potrošnikov (KSchG).
Če proizvajalec nudi dodatna jamstva, so ta navedena za vsak posamezni izdelek, v vsakem primeru pa ste upravičeni do garancije.
Osnovna garancijska doba je 2 leti. Obdobje treh let je predvideno samo za nepremičnine, predvsem zemljišča, hiše ali stanovanja. Skrajšanje garancijskega roka (maksimalno na eno leto) je možno le pri prodaji rabljenih stvari, če je to individualno dogovorjeno. Rok začne teči, ko je blago izročeno.
Dokazovanje napak
Garancija velja za napake, ki obstajajo od izročitvi izdelka, tudi če se pokažejo kasneje. Na primer: uporaba neustreznega materiala je napaka, tudi, če se izdelek pokvari mesece po nakupu. V primeru napak, ki so odkrite v prvih 12 mesecih, se zakonsko domneva, da so bile prisotne že ob primopredaji. Podjetje pa lahko dokaže nasprotno, v primeru, če je napako povzročilo kasnejše dejanje. Po poteku 12 mesecev lahko potrošnik dokaže, da je napaka obstajala od prevzema ali da je napaka obstajala že v prvih 12 mesecih od prevzema. Prosimo vas, da nas v primeru napak obvestite takoj in z nami kontaktirate pravočasno, zato, da bi lahko, kot so z zakonom predvideni roki, uveljavljali garancijo.
Kam naj pošljem svoj izdelek, če potrebujem popravilo?
Pišite nam in z veseljem vam bomo posredovali naslov ali kontakt najbližjega servisa za vaš izdelek, ki je odvisen od države in proizvajalca. Praviloma je bolje, če izdelek z napako pošljete neposredno na servis (v primeru garancije s kopijo računa), saj boste s tem prihranili dragoceni čas. Vaš izdelek lahko pošljete v popravilo tudi na naš naslov, mi pa jih bomo nato posredovali na pooblaščeni servis. Čas popravila izdelka se bo v tem primeru podaljšal, saj bo serviser popravljen izdelek vrnil nam, mi pa ga bomo potem posredovali na vaš naslov. Čas popravila je odvisen od države in proizvajalca. Čas popravila se torej skrajša, če izdelke pošljete neposredno na pooblaščeni servis.
Funkcionalni piškotki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine. Ti piškotki vašemu brskalniku dodelijo edinstven naključni ID, da je zagotovljena neovirana nakupovalna izkušnja pri večkratnih ogledih strani.
Erlaubt es Google, personenbezogene Daten für Online-Werbung und Marketing zu sammeln.
Piškotki, ki se uporabljajo za statistiko in metriko delovanja trgovin
Storitveni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje dodatnih ponudb (npr. klepetov v živo) na spletnem mestu. Informacije, pridobljene s temi storitvenimi piškotki, se lahko obdelujejo tudi za namene analize spletnega mesta.
Piškotki za sledenje pomagajo upravljavcu trgovine zbirati in ocenjevati informacije o vedenju uporabnikov na njegovem spletnem mestu.
Marketing piškotki se uporabljajo za ciljno usmerjeno in prilagojeno prikazovanje oglasov na spletnem mestu v več ogledih strani in sejah brskalnika.