ZVPot za končne kupce (uporabnike, naročnike)

Predogled

1. Splošni pogoji poslovanja

Spletna trgovina Onlinezoo e.u deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

2. Pogodbeni stranki

Pogodbeno razmerje bo sklenjeno med vami - kupcem in prodajalcem

Onlinezoo e.U
Witzelsbergergasse 20
(vhod iz Schweglerstraße 56)
1150 Wien/Dunaj

Avstrija

Fax: +43/1/2533033-4355
HRB Wien FN 300784f
USt.-IdNr.: ATU63741829

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno Sodišče na Dunaju, Avstrija.
Za dodatna vprašanja, pomoč in reklamacije v slovenskem jeziku, lahko z nami stopite v stik preko elektronske pošte: info@onlinezoo.si

3. Pogodba

3.1 Predstavitev izdelkov v spletni trgovini ne predstavlja pravno zavezujoče ponudbe, temveč vabilo k oddaji naročila. Vse ponudbe veljajo "do razprodaje zalog", razen če je pri izdelkih navedeno kaj drugega. Pridržujemo si pravico do napak.
3.2 S klikom na gumb »Zaključi naročilo« v zadnjem koraku postopka naročanja oddate zavezujoče naročilo blaga v nakupovalni košarici. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko sprejmemo vaše naročilo in prejmete potrditev naročila po elektronski pošti.

4. Varovanje podatkov

Ščitimo zasebnost uporabnikov - kupcev in podatke uporabljamo v skladu z veljavno zakonodajo in pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Kupec z registracijo v spletno prodajalno ali z oddajo naročila, dovoli uporabo podatkov za statistične namene in pošiljanje elektronskih sporočil. S kupcem stopimo v stik preko sredstev za komuniciranje na daljavo le v primeru, da je to nujno za izvedbo naročila in če temu kupec izrecno ne nasprotuje.
Lastnik strani sledi uporabi spletnega mesta. Ti podatki ne omogočajo vpogleda v osebne podatke uporabnikov - kupcev. Uporabljajo se zgolj z namero izboljšanja uporabe spletne trgovine. Uporabnik - kupec je dolžan skrbeti za pravilnost in točnost podatkov, ki nam jih posreduje. Odgovoren je tudi za vse dejavnosti, opravljene z uporabo njegovega uporabniškega računa. V primeru nepooblaščene uporabe, ali utemeljenega suma, da je do tega prišlo, mora uporabnik o tem takoj obvestiti lastnika spletne prodajalne preko elektronske pošte. Uporabnik se zaveže, da bo spletno mesto www.onlinezoo.si uporabljal v skladu s temi pogoji in zagotavljal tajnost gesla.
Uporabnik - kupec z izvedeno registracijo dovoljuje uporabo in zbiranje osebnih podatkov, ki jih vnese. Ti podatki so namenjeni poslovanju in jih ne posredujemo v druge namene ali tretji osebi. Podatke hranimo v računalniku, ki je zaščiten z gesli. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za odtujitev podatkov.

5. Odpoved pogodbe

Kupec ima pravico do vračila kupljenega blaga v roku štirinajstih dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki jo imenujete vi in ki ni prevoznik, prevzela blago. Če želite uveljaviti svojo pravico do preklica, nam morate poslati jasno izjavo. (npr. pismo poslano po pošti, faksu ali elektronski pošti) o vaši odločitvi o odstopu od pogodbe. Za to lahko uporabite spodnji obrazca za preklic, kar pa ni obvezno. 

Za izpolnitev odpovedi pogodbe zadošča, da nam jasno izjavo od odstopa pogodbe pošljete pred potekom roka, ki je naveden, t. j. 14 dni od prevzema blaga.
Naslov:
Onlinezoo e.U
Peter Schneider
Witzelsbergergasse 20/11
1150 Dunaj/Wien
Austria

Tel. 0043/1/990 2848
Onlinezoo e. U.
Schweglerstr. 56 
1150 Wien, 
Fax: +43/1/2533033-4355  
Posledice preklica

Če odstopite od pogodbe, vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od pogodbe, vrnili plačilo, ki smo ga prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki bi nastali, ker ste izbrali drugačno vrsto dostave od najcenejše, standardne, ki jo ponujamo mi). Za vračilo kupnine uporabljamo isto plačilno sredstvo, kot ste ga uporabili vi pri prvotni transakciji, razen, če bi bilo z vami izrecno drugače dogovorjeno, v nobenem primeru pa vam za to ne bomo zaračunali dodatnih stroškov. Vračilo plačila lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali. Blago nam morate vrniti ali izročiti takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Rok je izpolnjen, če blago pošljete nazaj pred iztekom roka štirinajstih dni. Neposredne stroške vračila blaga nosite sami.

6. Cene in stroški dostave

6.1 Vse cene izdelkov, ki so navedene na straneh spletne trgovine že vključujejo zakonsko predpisan DDV.

6.2 Stroški pošiljanja so odvisni od količine naročenega blaga, teže, velikosti in načina pošiljanja in vam bodo natančno prikazani, preden oddate zavezujoče naročilo. Pregled najdete na strani za pošiljanje. Montaža ali namestitev ni vključena v ceno.

6.3 Stroške vračila blaga plača kupec. Če je po vračilu, stanje na računu manjše od minimalnega zneska, ki velja za brezplačno dostavo, bomo zaračunali stroške dostave.

6.4 V primeru dostave zunaj EU krije kupec vse uvozne in izvozne dajatve ter vse carinske pristojbine ter druge dajatve.

7. Dostava in pošiljanje

7.1 Če naročila iz kakršnega koli razloga ne moremo izpolniti, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti.
7.2 Če ni drugače dogovorjeno, bomo vaše naročilo izpolnili in pošiljko običajno poslali v roku enega ali dveh delovnih dni od prejema vašega plačila. (razen božičnih praznikov)
Če ni navedeno drugače, pošiljamo preko GLS. (V države, ki niso članice EU, po pošti, če je zaradi izvoznih / uvoznih pristojbin) za vas ceneje.
7.3 Čas dostave je običajno od enega do petih delovnih dni (odvisno od države). Morebitne odstopajoče dobavne roke navedemo na strani izdelka.
 
V večini primerov boste naročeno blago prejeli v roku enega do tri delovne dni, po tem, ko smo pošiljko oddali v dostavo z GLS.
Če ni drugače dogovorjeno, tveganje prevoza dostave nosi potrošnik. Če potrošnik zamudi prevzem zaračunavamo ležarino v višini 1,00 € na koledarski dan ali njegov del. Hkrati, ostajamo upravičeni vztrajati pri izpolnitvi pogodbe. Po določitvi razumnega obdobja od naročila blaga pa smo upravičeni tudi do odstopa od pogodbe. Kupnina, ki je že bila nakazana, bo vrnjena zmanjšana za naše stroške.

8. Plačilo

8.1 Plačilo je možno z bančnim nakazilom vnaprej, s kreditno kartico, z gotovinskim plačilom, z nakupom na račun, s plačilom na obroke preko Klarna, Amazonpay ali PayPal, (Vsi možni načini plačila so prikazani na plačilni strani.)
8.2 Če kot način plačila izberete plačl+ilo po predračunu, vam bomo v potrditvi naročila posredovali naše bančne podatke in blago dostavili po prejemu plačila.
8.3 Pravico do pobota imate samo, če je vaše nasprotne terjatve pravnomočno uveljavilo sodišče ali so nesporne ali pa smo jih pisno priznali.
8.4 Pravico do zadržanja lahko uveljavite le, če terjatve izhajajo iz istega pogodbenega razmerja.

Za pravočasnost plačila je odločilen datum prejema na enega od naših računov.

9. Lastništvo izdelkov, pravice in reševanje sporov

Izdelki so do dokončnega plačila računa v lasti prodajalca Onlinezoo E.u.
 
Evropska komisija je ustvarila spletno platformo za spletno reševanje sporov. Platforma služi kot kontaktna točka za izvensodno reševanje sporov v zvezi s pogodbenimi obveznostmi iz spletnih prodajnih pogodb. Več informacij je na voljo na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr
 
Izjavljamo, da nismo dolžni ali pripravljeni sodelovati v izvensodnih postopkih reševanja sporov pred potrošniško arbitražo.

10. Garancija

Garancijo izdelkov zagotavljamo v skladu s predpisi in zakoni.  
Zakonsko predpisana garancija velja za vse izdelke iz naše trgovine. Pritožbe na podlagi garancijskih zahtev lahko vložite na naslov, ki je naveden na straneh, ali pa nam ga pošljete neposredno na povezavo Zakonsko predpisana garancija.

 

Pravila sodelovanja za registrirane poslovne partnerje - trgovce, naročnike (B2B)

Predogled

1. Splošni pogoji poslovanja

Spletna trgovina Onlinezoo e.u sodeluje s poslovnimi partnerji - naročniki v skladu s pravili mednarodnega poslovanja B2B.

2. Pogodbeni stranki

Pogodbeno razmerje bo sklenjeno med poslovnim partnerjem - naročnikom in ponudnikom

Onlinezoo e.U
Witzelsbergergasse 20
(vhod iz Schweglerstraße 56)
1150 Wien/Dunaj

Avstrija

Fax: +43/1/2533033-4355
HRB Wien FN 300784f
USt.-IdNr.: ATU63741829

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno Sodišče na Dunaju, Avstrija.

Za dodatna vprašanja, pomoč in reklamacije v slovenskem jeziku smo vam na voljo preko E-mail info@onlinezoo.si

3. Pogodba o poslovnem sodelovanju

Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini Onlinezoo e.u lahko poslovni partner - naročnik naroči vse dni v letu, 24 ur na dan. V primeru, da v nekem obdobju, iz kakršnih koli razlogov, naročanje in dostava ne bi bila mogoča, bodo poslovni partnerji - naročniki o tem obveščeni na naših spletnih straneh ali preko elektronske pošte. Ponudbe na spletni strani in cene veljajo do odprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen ali morebitnih napak.

Poslovni partner - naročnik z oddajo naročila sklene pogodbo o poslovnem sodelovanju in prejme preko elektronske pošte predračun za plačilo izdelkov. Rok plačila predračuna je 8 dni. Po preteku roka plačila bo naročnik ponovno pozvan k plačilu preko elektronske pošte. Če plačilo ne bo opravljeno, si ponudnik pridržuje pravico do obračuna nastalih stroškov. V primeru nejasnosti v zvezi z naročilom, si pridržujemo pravico do vzpostavitve kontakta s poslovnim partnerjem - naročnikom preko telefona ali elektronske pošte.

3.1 Vse ponudbe velja, da so na razpolago "do razprodaje zalog", razen če je na izdelkih navedeno drugače. Pridržujemo si pravico do napak.
3.2 S klikom na gumb »Zaključi naročilo« v zadnjem koraku postopka naročanja oddate zavezujoče naročilo blaga v nakupovalni košarici. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, takoj ko prejmemo vaše naročilo in ga potrdimo preko elektronske pošte.

4. Varovanje podatkov

Ponudnik Onlinezoo E.u varuje zasebnost poslovnih partnerjev - naročnikov in podatke uporablja v smislu dobrih poslovnih odnosov. Poslovni partner - naročnik z registracijo v spletno prodajalno ali z oddajo naročila, dovoli uporabo podatkov za statistične namene in pošiljanje elektronskih sporočil. S poslovnim partnerjem - naročnikom stopimo v stik preko sredstev za komuniciranje na daljavo le v primeru, da je to nujno za izvedbo naročila in če temu naročnik izrecno ne nasprotuje.
Ponudnik Onlinezoo E.u sledi uporabi spletnega mesta. Ti podatki ne omogočajo vpogleda v podatke poslovnih partnerjev - naročnikov. Uporablja se jih zgolj za izboljšanja uporabe spletne trgovine. Poslovni partner - naročnik je dolžan skrbeti za pravilnost in točnost podatkov, ki nam jih posreduje. Odgovoren je za vse aktivnosti, opravljene z uporabo njegovega uporabniškega računa. V primeru nepooblaščene uporabe ali utemeljenega suma, da je do tega prišlo, mora poslovni partner - naročnik o tem takoj obvestiti lastnika spletne prodajalne Onlinezoo E.u preko e-poštnega sporočila.

Poslovni partner - naročnik se zaveže, da bo spletno mesto www.onlinezoo.si uporabljal v skladu z navedenimi pogoji poslovanja in zagotavljal tajnost uporabniškega gesla. Z registracijo v spletno trgovino Onlinezoo E.u poslovni partner - naročnik dovoljuje uporabo in zbiranje podatkov, ki so namenjeni poslovanju ponudnika in jih ne uporabljamo v druge namene in jih ne posredujemo tretji osebi. Podatke hranimo v računalniku, ki je zaščiten z gesli. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za odtujitev podatkov.

5. Odpoved pogodbe

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, ki stopi v veljavo takoj po poslanem naročilu poslovnega partnerja - naročnika.

6. Cene in stroški dostave

6.1 Prikazane cene na straneh izdelkov so brez DDV.

6.2 Stroški pošiljanja so odvisni od količine naročenega blaga, teže, velikosti in načina pošiljanja in vam bodo natančno prikazana, preden oddate zavezujoče naročilo. Pregled najdete na strani za pošiljanje. Montaža ali namestitev ni vključena v ceno. Pravilo brezplačne dostave ne velja za trgovce.

7. Dostava

7.1 Če naročila iz kakršnega koli razloga ne moremo izpolniti, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti.
7.2 Če ni drugače dogovorjeno, bomo vaše naročilo izpolnili in pošiljko običajno poslali v roku enega ali dveh delovnih dni od prejema vašega plačila. (razen božičnih praznikov)
Če ni navedeno drugače, pošiljamo preko GLS. (V države, ki niso članice EU, po pošti, če je zaradi izvoznih / uvoznih pristojbin) za vas ceneje.
7.3 Čas dostave je običajno od enega do petih delovnih dni (odvisno od države) od trenutka oddaje naročila dostavni službi. Morebitni odstopajoči dobavni roki so navedeni na strani izdelka.
Če ni drugače dogovorjeno, tveganje dostave nosi potrošnik. Če potrošnik zamudi prevzem, smo upravičeni do skladiščenja blaga pri nas, za kar zaračunavamo ležarino v višini 1,00 € na koledarski dan ali njegov del. Hkrati, ostajamo upravičeni vztrajati pri izpolnitvi pogodbe. Upravičeni smo tudi do odstopa od pogodbe. Kupnina, ki je že bila nakazana, bo vrnjena zmanjšana za naše stroške.

8. Plačilo

Plačilo računa lahko poslovni partnerji - trgovci opravijo na sledeče načina:

- plačilo po predračunu

- plačilo s  kreditnimi karticami (Visa, MasterCard)


Izdelki bodo odposlani na naslov poslovnega partnerja - trgovca v roku treh delovnih dni po prejetem celotnem plačilu računa, razen v času božično novoletnih praznikov. Naveden rok odpreme izdelkov ne velja za izdelke, pri katerih je v opisu izdelkov navedeno drugače. Če iz kateregakoli razloga kakšnega od izdelkov ne bo mogoče dobaviti v roku, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte.

Za reševanje sporov je pristojno Sodišče na Dunaju.

9. Lastništvo izdelkov

Izdelki so do dokončnega plačila računa v lasti prodajalca Onlinezoo E.u.

10. Garancija

Garancijo izdelkov zagotavljamo v skladu s predpisi in zakoni, ki veljajo za B2B.

Zagotovilo najboljše cene Onlinezoo
Zajamčena najnižja cena
Dostava po Evropi
Gratis dostava pri nakupu nad 149 €*
Varnost s šifriranjem SSL
Varno nakupovanje